11 juni 2011

Nyfiken i en strut?

Igår kväll beställde jag hem lite mera spännande saker från strössel&annat  lite tråkigt att dom hade fått in ännu mera bokstäver efter jag lagt min beställning, för som jag letat efter bokstäver det är något som är rätt svårt att få tag på tycker jag.

Har sett vad som komma skall hos S&A också på endel bloggar dessa otroligt fina mönsterark med mönster som man verkar kunna använda till lite vad som helst! Det är så snygga mönster som verkar ska komma så nog blir man allt lite nyfiken på dessa ark.

Tänkte försöka orka att baka något imorgon, om det inte är lika varmt ute man blir så himla trött och varm så då har man ingen lust att stå och svettas i köket! Fast så länge kan jag slänga upp en bild på mina macarons jag gjorde för ganska länge sedan dom blev så färgglada så att dom såg verkligen såg ut som sverigemacarons;) tror att det här var mina allra första macarons om jag inte minns helt fel! dom är fyllda med havtorns-smörkräm:)


//At

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar